Últimas noticias

22/01/2018

SMATSA es reconocida como "Empresa amb vàlua" por sus acciones sociales

Serveis Medi Ambient (SMATSA), que pertenece al grupo empresarial AGORA GRUP, colabora a lo largo de todo el año en diferentes acciones con Càritas Sabadell y Andi-Down Sabadell, con la voluntad de luchar por la igualdad de oportunidades y la inclusión laboral de todas los persones, especialmente aquellas que pertenecen al colectivo vulnerable.
08/01/2018

Durant l’any 2017 AGORA SERVEIS ha intensificat el seu compromís amb el medi ambient

Totes les empreses que conformen AGORA SERVEIS (Serveis Medi Ambient S.A., Servicios Semat S.A. i Procedimientos de Aseo Urbano PAU S.A.) desenvolupen la seva activitat dins d’un marc de respecte cap al medi ambient. La protecció de l’entorn constitueix un element clau de la nostra política d’empresa, pel que la gestió diària dels serveis que prestem es realitza atenent a criteris de sostenibilitat ambiental.
28/12/2017

Un año más, AGORA SERVEIS planta árboles de Navidad en el municipio de Polinyà

Sevicios Semat S.A. que gestiona el servicio de recogida de residuos y la limpieza viaria y Procedimientos de Aseo Urbano PAU S.A. que se encarga de la conservación y el mantenimiento de la jardinería municipal, colaboran un año más en la plantación de tres árboles de Navidad en Polinyà, concretamente en la Plaça del Vallès, la plaça Barcelona y la Plaça Balmes.